pátek 3. dubna 2015

Jens Bergenström jätä Leksands IF

Jens Bergenström jätä Leksand IF.
Kun yli 500 otteluissa valkoinen pusero haluavat testata uskollinen jääkiekko ulkomailla ennen kuin se saa liian myöhään.
- Jokainen asia on sen aika, ja minulla on, kun kaikki, ei niin monta vuotta pysyy aktiivisena, sanoo Bergström klubin verkkosivuilla.
Lukuun ottamatta lyhyttä loitsu Suomen liigan kausi 2006/2007 on Jens Bergenström ollut Leksands IF uskollinen vuodesta 2003/2004.
Aikana hänen vuoden klubilla, se on tullut yli 500 pelejä ja paljon pisteitä.
Mutta nyt se on ohi. Kun putoaminen Hockey Allsvenskan ilmoittaa 34-vuotias, että hän jättää seuran -> nordicbet
- Minulla on tunne, että kausi tämä voisi olla minun viimeinen Leksand IF. Osittain siksi se tulee esille nuorten pitäisi olla mahdollisuus sen sijaan, ja osittain siksi, että haluan kokeilla jotain erilaista, puhdas jääkiekko-viisas. Olin tehnyt tämän päätöksen, vaikka olimme ottaneet mestaruuden, mutta se varmasti tuntuu Bitch että se tapahtui, koska se tapahtui, hän kertoi seuran verkkosivuilla.
Got tarjous
Oliko hän päätyy seuraavaan on epäselvä. Bergström sanoo, että koko Eurooppa on avoin häntä.
Oliko hän valinnut jäädä Leksand, hän olisi voinut työskennellä markkinoinnin puolella.
- Olemme tarjonneet Jens jatkoa ja keskusteltiin palvelun markkinoinnin puolella, mutta Jens haluaa pelata jääkiekkoa jonkin aikaa ulkomailla ennen kuin hän saa liian vanha ja minulla on täysi kunnioittaminen. Minä ja koko yhdisteen kiittää Jens tällä kertaa ja toivotan hänelle onnea tulevaisuudessa. Sitten näemme, mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Ilmeisesti me sulje kaikki ovet henkilö on merkinnyt niin paljon Leksand IF Jens Bergenström tehneet, sanoo urheilu johtaja Tore Jobs.
Ottaa paluu - > Vedonlyöntibonukset
Bergström itse auki comebackin, kun hän on tehnyt jääkiekko ulkomailla.
- Tulen aina pitää silmällä Leksands IF ja se ei ole ollenkaan mahdotonta, että tulevaisuudessa näkyy myös yhteiskunnassa tavalla tai toisella. Leksands IF on aina iso paikka sydämissä minulle ja koko perheelleni, hän sanoo.

Žádné komentáře:

Okomentovat