středa 15. dubna 2015

Heidän on pakko vähentyä MM pelit

Useat NHL pelaajat ovat hyväksyneet. Mutta nyt on useita ole.
San Jose n Melker Karlsson pakko vähentyä MM pelejä loukkaantumisen takia.
- He ovat olleet yhteydessä, mutta olen joutunut sanomaan ei. Se on aika pirun kova, sanoo Melker on Norran.
Lisäksi Karlsson Nicklas Grossman, Patrick Hersley, Gabriel Landeskog ja Alexander Wennberg kääntyi alas samasta syystä.
Lisäksi Carl Söderberg valittiin Nobba MM pelejä.


 Niin monet miljoonat ansaitsee NHL tähdet

Melker Karlsson on tehnyt loistava debyytti kausi NHL ja oli erittäin ajankohtainen paikka Tre Kronor MM-joukkue.
Mutta nyt on pakko San Jose hyökkääjä laskuun turnaukseen, joka käynnistyy 1. toukokuuta Tšekki.
- Niin, se valitettavasti. He ovat olleet yhteydessä, mutta olen joutunut sanomaan ei. On pirun vaikeaa, koska se oli hauska kuin helvetti pelata World Cup, sanoo Melker Karlsson Norran.
"Tjorvigt kanssa vakuutus"
Syynä on, että 24-vuotias istunnossa päättyvän sopimuksia ja vakuutus asia olisi liian kallista ratkaista, ja että entinen Skellefteå pelaaja piirretty loukkaantumisen ongelmia.
- Olen päättyvän sopimuksia ja sitten se on vähän tjorvigt vakuutus- ja niin. Mutta sitten on joitakin puutteita, että minun täytyy pitää huolta. Olen puhunut minun agentti ja olemme sopineet, että tämä on parasta, mitä minulle nyt. Mutta se on kuin sanoin pirun hapan, sanoo Melker.
Karlsson teki kauden aikana 24 pistettä (13 + 11) 53 pelejä NHL.
- Minulla oli tavoitteena pelata NHL, joten se on selkeästi ylittänyt odotukset. He eivät olleet juuri odoteta pelata samassa ketjussa kuin Joe ja Joe (Thornton, Pavelski).
Tänään ilmoitti Tre Kronor, että neljä pelaajaa on pakko laskevan koska loukkaantumisen: rinteet Nicklas Grossman ja Patrick Hersley ja eteenpäin duo Gabriel Landeskog ja Alexander Wennberg.
Jo selviytyä NHL pelaajia MM ovat: maalivahti Jhonas Enroth, rinteet Oliver Ekman-Larsson, ja Raiders Oscar Klefbom, Anton Lander, Elias Lindholm, Victor Rask, Joakim Lindström.

Žádné komentáře:

Okomentovat